محل تبلیغات شما

<--306px-->
4 کشته و 20 زخمی به اثر اصابت خمپاره در نزدیکی مرز افغانستان و پاکستان؛ 4 کشته و 20 زخمی به اثر اصابت خمپاره در نزدیکی مرز افغانستان و پاکستان؛

4 کشته و 20 زخمی به اثر اصابت خمپاره در نزدیکی مرز افغانستان و پاکستان؛

روز یک‌شنبه ۲۰ قوس، در نزدیکی مرز افغانستان و پاکستان پس از فرود یک خمپاره و انفجار آن ۴ تن کشته و ۲۰ تن زخمی شدند.

طلوع نیوز روز یک‌شنبه گزارش داد که به اثر اصابت خمپاره در نزدیکی دروازه اسپین بولدک افغانستان، 4 نفر کشته و 20 نفر زخمی شدند.

 خمپاره یک اسلحه‌ی تخته کوتاه برای شلیک گلوله است، می توان آن را بمب در نظر گرفت و معمولاً در زوایای بالا استفاده می‌شود.

دروازه اسپین بولدک در افغانستان "محل وقوع این حادثه‌، در شهر مرزی ولایت قندهار در جنوب افغانستان قرار دارد. این دروازه در نزدیکی مرز با پاکستان است که نگرانی‌های را ایجاد می‌کند زیرا؛ طالبان در افغانستان و پاکستان با ارتش پاکستان مخالفت می‌کنند. طلوع نیوز گزارش داد که یک منبع در منطقه از آن‌چه در منطقه رخ داده به آژانس اطلاع داده است.

مجروحان این حادثه، به سرعت به شفاخانه‌ها منتقل شدند.

به گزارش طلوع نیوز، مجروحان این فاجعه به شفاخانه گذرگاه چمن، آن سوی خط دیورند منتقل می‌شوند. این خبرگزاری همچنان تأکید کرد که در این حادثه 4 نفر جان خود را از دست دادند. این حادثه در سایه درگیری‌های مداوم میان طالبان و ارتش پاکستان رخ داد.

مدتی است که درگیری میان طالبان و نیروهای پاکستانی ادامه دارد. پیش از این، پس از انتشار گزارش‌های مبنی بر مواجهه با خشونت‌ها در مرز پاکستان، اداره گروه طالبان از دولت پاکستان خواسته بود که به پناه‌جویان افغانستانی در مرز پاکستان آسیب نرساند.

از سوی دیگر، دولت پاکستان با یک بحران از درون مواجه است؛ زیرا شاخه پاکستانی طالبان، آتش بس را با دولت پاکستان شکست. گزارش‌های زیادی از وقوع انفجارها در داخل پاکستان منتشر شده است که به وضوح نشان دهنده شرایط آشفته در منطقه است

مطالب بیشتری در این بخش