محل تبلیغات شما

<--306px-->
پيام مجله فرهنگی اجتماعی اورال به مناسبت حلول عيد سعيد قربان پيام مجله فرهنگی اجتماعی اورال به مناسبت حلول عيد سعيد قربان

پيام مجله فرهنگی اجتماعی اورال به مناسبت حلول عيد سعيد قربان

پيام مجله فرهنگی اجتماعی اورال به مناسبت حلول عيد سعيد قربان

فرا رسیدن عید سعید قربان، عید ایثار وفداکاری را به همه مردم شريف افغانستان تبریک عرض و از خداوند متعال برای کشور عزیز ما افغانستان صلح وامنیت استدعا داريم .

متاسفانه، تکرار حوادث خونين و تداوم مصیبت هاي جانگداز در نقاط مختلف كشور و این بار در مسجد امام زمان و کشته و مجروح شدن جمع زیادی از نماز گزاران، به ویژه اطفال و زنان مظلوم، دل همه مردم شريف کشور ما را  به درد آورد و سراسر افغانستان را به عزا نشاند.

اگرچه شهادت مظلومانه نمازگزاران خانه خدا در مسجد؛ آنهم بلافاصله پس از نماز و عبادت در بارگاه الهی اجر اعظيم به شهداي عزيز؛ نفرت و روسياهي أبدي به عاملين اين جنايت بزرگ دارد؛ اما از عدم كفايت و غفلت وظيفويي مسئولان  أمور در حكومت افغانستان نمي كاهد و در قبال آن مسئوليت دارند كه باید برای مردم افغانستان پاسخ دهند.

مجله فرهنگي و اجتماعي اورال با نهایت تاسف و تاثر ضمن همدردی، این فجايع مصيبت بار و بزرگ را به همه مردم شريف افغانستان و به ویژه خانواده های شهدا عزيز؛ صمیمانه تسلیت عرض و برای مجروحان این حوادث از درگاه خداوند آرزوی سلامت و بهبودی کامل داريم.

انتظار می‌رود كه مسئولان أمور در حكومت و به ويژه نهادهاي امنيتي در أسرع وقت مردم و شوراي هاي مساجد و محل را در أمور تشكيل كميته هاي دفاع خودي همكاري تخنيكي و مادي و معنويي لازم فراهم نمايند تا از تكرار همچو حوادث تلخ جلوگيري صورت بگيرد. همينطور دولت و همه نهادهاي صحي و امدادی داخلي و بين المللي موجود در افغانستان به خوبترين كيفيت ممكن، اقدامات لازم و فوری را برای کاستن از ابعاد این فجايع و کاهش درد مصيبت دیدگان و مجروحان به عمل آورند.

در اخير بار دیگر فرارسیدن عید سعید قربان را خدمت همه مردم شریف و رنجديده افغانستان تبریک می گویم، امیدارم كه كشور ما هرچه عاجل در مسير صلح، ثبات و عدالت و رفاه قرار بگيرد.
صحتمندي، رفاه و سعادت هر يك از شما هموطنان عزيز را تمنا داريم.

اداره مجله اورال

٣١ اگست ٢٠١٧

مطالب بیشتری در این بخش