محل تبلیغات شما

<--306px-->
دزدان مسلح فردی را در غرب کابل به قتل رسانیده و پول‌هایش را به سرقت برده‌اند ـ مجله‌ی اورال دزدان مسلح فردی را در غرب کابل به قتل رسانیده و پول‌هایش را به سرقت برده‌اند ـ مجله‌ی اورال

دزدان مسلح فردی را در غرب کابل به قتل رسانیده و پول‌هایش را به سرقت برده‌اند ـ مجله‌ی اورال

امروز پنج‌شنبه، ۲۵ قوس باشندگان شهرک "دوازده امام" ناحیه‌ی سیزدهم غرب کابل به گزارش‌گر مجله‌ی اورال گفته‌اند: "شخصی به نام میرزاحسین که به تازگی خانه‌اش را به دلیل فقر و تنگ‌دستی به فروش رسانیده و پول آن را در خانه‌اش نگه‌داشته بود، توسط دزدان مسلح به قتل رسیده و پول‌هایش به سرقت برده شده است."

این گروه سارقان بعد از این‌که وارد خانه‌ی میرزاحسین می‌شوند، دست و پای اعضای خانواده‌ی او را بسته‌، سپس پول‌های‌شان را با خود می‌برند. در همین هنگام میرزاحسین وارد خانه‌اش می‌شود؛ به محض ورود وی دزدان با شلیک گلوله در جا او را به قتل می‌رسانند و خود شان با پول سرقت‌شده فرار می‌کنند.

باشندگان این ناحیه در این اواخر از افزایش قتل‌های مرموز و دزدی‌های پی‌هم به‌شدت شاکی‌اند. آنان از اینکه مسوولین حوزه‌ی امنیتی مربوطه در تامین امنیت شان توجه لازم ندارند و جلو جرایم جنایی مانند دزدی و قتل را مسوولانه نمی‌گیرند، احساس ناامیدی و نگرانی می‌کنند. آنان از طالبان می‌خواهند در تامین امنیت مردم تلاش کنند. آنان می‌گویند مردم حاضراند هر گونه همکاری لازم را برای جلوگیری از ناامنی و رویدادهای جنایی با مسوولین و عساکر طالبان انجام دهند.

مطالب بیشتری در این بخش