محل تبلیغات شما

<--306px-->
بازداشت خانم راحله سجادی، زن تجارت پیشه و همکارانش توسط طالبان ـ مجله‌ی اورال بازداشت خانم راحله سجادی، زن تجارت پیشه و همکارانش توسط طالبان ـ مجله‌ی اورال

بازداشت خانم راحله سجادی، زن تجارت پیشه و همکارانش توسط طالبان ـ مجله‌ی اورال

خانم راحله سجادی، فعال حقوق زن و یک زن تجارت پیشه با تعدادی از همکارانش به شمول سید اقبال هاشمی در کابل از سوی طالبان بازداشت گردیده و به جای نامعلومی انتقال یافته‌اند.

منبع خبر که از فاش شدن نامش خودداری می‌کند به مجله‌ی اورال می‌گوید که خانم سجادی و همکارانش از سه ماه بدین‌سو یک دفتر خدماتی برای ثبت نام افرادیکه خواهان مهاجرت به کانادا، آمریکا و دیگر کشورهای مهاجر پذیر بودند افتتاح نموده بودند. آنان در بدل اخذ پول این افراد را ثبت نام می‌نمودند.

از بازداشت این افراد تا به حال شش روز می‌گذرد و تا هنوز از سرنوشت آنان اطلاعی در دست نیست. طالبان بعد از بازداشت خانم سجادی و همکارانش دفتر آن‌ها را نیز مهر و لاک کرده است.

در این اواخر طالبان بازداشت افراد را به اتهام‌های گوناگون ازدیاد بخشیده‌اند. مردم از تداوم این بازداشت‌ها و انتقام‌جویی‌هایی شخصی توسط طالبان به بهانه‌های مختلف اظهار نگرانی می‌کنند و از سران این گروه می‌خواهند که جلو افراد شان را بگیرند.

مطالب بیشتری در این بخش