محل تبلیغات شما

<--306px-->
پیام تبریکی عید سعید فطر (مجله اورال-کابل) پیام تبریکی عید سعید فطر (مجله اورال-کابل)

پیام تبریکی عید سعید فطر (مجله اورال-کابل)

ملت شریف و دردمند افغانستان!
عید فطر امسال را در شرایطی تجلیل می کنیم که ملت ما در غم و اندوه فرزندان و عزیزان شان سوگوار اند. حوادث تلخ و تکان دهنده که در ماه رمضان امسال اتفاق افتاد ملت و مردم ما را در سوگ و ماتم نشاند. دشمنان قسممم خورده این مرز و بوم با حملات پی در پیشان در ماه مبارک رمضان حتا به مسجد و خانه خدا هم رحم نکردند. آنها با چنین رویکردی ثابت نمودند که به هیچ دین و آینی جز پلیدی و شرارت باور ندارند. حملات آنها بر افراد ملکی و مردم بیگناه که به هیچ جناح و گروه سیاسی وابستگی ندارند، نشان دهند اوج رذالت و ددمنشی آنهاست. بناءً بر ماست که با اتحاد و همدلی در برابر جنایت کاران زمان بیاستیم و نگذاریم وحدت و همبستگی ما قربانی اهداف شوم دشمن شود.
از سوی دیگر وضعیت عمومی کشور در حالت نابسامانی و بی نظمی قرار دارد. فقر، نا امنی، بیکاری، فساد و بی نظمی، انفجار های پی در پی، عدم مدیریت درست ارگان های امنیتی، سقوط پی هم محلات و مناطق دور دستتت به دست مخالفین دولت و ظهور و حضور گروه داعش در منطقه نارضایتی مردم را از دولت زیاد نموده و فاصله دولت و ملت را بیش از هر زمانی بیشتر کرده است. این وضعیت سبب شده است که مخالفین نظام و کشور به راحتی اهداف شان را عملی نمایند. بدین وسیله از دولت جمهوری اسلامی افغانستان، اقشار مختلف اجتماعی و مدنی و همه گروه های سیاسی درگیر در قضایای کشور می خواهیم تا دست به دست هم داده برای امنيت، صلح، آبادانی، پیشرفت و ترقی در کشور ما تلاش کنیم. بدون شک آینده از آن کسانیست که امروز به فکرش بوده اند و فردا جز با مدیریت سالم امروز ساخته نمیشود. اگر امروز برای آینده كشور فکر نکنیم، و تا دست به دست همنداده برای آبادانی این خاک زحمت نکشیم، نه تنها با فردای گنگ و مبهم مواجه خواهیم بود که مورد قضاوت و ملامت نسل آینده خويش نیزقرار خواهیم گرفت. پس بیایید همه باهم برای یک آینده خوب و روشن تلاش نماییم و با فشردن صف وحدت و همدلی پاسخ محکم به دشمنان مشترک  بدهیم.
مجله فرهنگی –اجتماعی اورال ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را  به خانواده شهداي حوادث اخير و شما ملت شریف افغانستان تبریک می گوید. امیدواریم عید امسال ختم قتل ووو کشتار و فاجعه در کشور عزیزمان باشد.

شنبه، ٣ سرطان ١٣٩٦
  كابل

مطالب بیشتری در این بخش

اطلاعيه (1310 بازدید)

اطلاعیه (1149 بازدید)

اطلاعيه (1930 بازدید)