محل تبلیغات شما

<--306px-->
پیام مجله اورال به مناسبت آغاز سال نو 1396 هجری شمسی و جشن باستانی نوروز پیام مجله اورال به مناسبت آغاز سال نو 1396 هجری شمسی و جشن باستانی نوروز

پیام مجله اورال به مناسبت آغاز سال نو 1396 هجری شمسی و جشن باستانی نوروز

پیام مجله اورال به مناسبت آغاز سال نو 1396 هجری شمسی و جشن باستانی نوروز

بنام خدا
 هموطنان گرامی؛ خواهران و برادران عزیز!

نوروز آغاز سال جدید هجري شمسي است و اين جشن فرخنده و باستاني را به خانواده‌های محترم شهدا و مجروحين و شما هموطن عزيز، تبریک و تهنیت عرض ميداريم.  سال پر از خوشی، سعادت و موفقیت در سایه صلح، عدالت، برابری و همديگر پذيري داشته باشید. جشن نوروز عصاره روح زیبايي طلب، فصل پيدايش و رویش است و ما إنسان ها آمده ایم تا زندگی کنیم و به همین جهت، مرگ و خشونت و آنچه كه زندگی را بر انسان ها تنگ و تلخ می کند مردود مي شماريم. امیدوارم در سال پیش رو همه ما و همه انسان هایی که حق زندگی دارند، از زندگی خوب و مطلوب برخوردار باشند و شاهد سالی باشیم که در آن تفاهم، دوستی و مساوات میان همه انسان ها بخصوص ما مردم افغانستان حاکم باشد و از فقر، دشمني و خشونت نشاني در آن نباشد. با استفاده از اين فرصت از همه مي خواهيم تا به همديگر پذيري عميقتر بي انديشند و به تفاوت هاي فكري در جامعه با احترام بنگرند.
نوروز و بهار امسال مصادف است با خزان عمر عزیزاني که در حوادث متعددي خشونت بار، خزان عمر خويشرا متقبِّل گرديده و از ميان ما رفته اند و خانواده هاي بسياري را داغدار نموده است. روحشان شاد و ياد آنان گراميي باد. امیدوارم که همه کسانی که به گرامت انساني مي انديشند، همه کسانی که عدالت را می پسندند و انسان را شايسته آزادي و زندگی او را در آسايش می ستايند سال مملو از خوبی پیش رو داشته باشند. به همه شما امنيت و آسايش مي طلبيم  و برای همگان آرزوی سلامتی و سعادت و كاميابي می نماييم.

مطالب بیشتری در این بخش

اطلاعيه (1307 بازدید)

اطلاعیه (1147 بازدید)

اطلاعيه (1927 بازدید)