محل تبلیغات شما

<--306px-->
مقاومت مردم بلخاب باید حمایت گردد مقاومت مردم بلخاب باید حمایت گردد

مقاومت مردم بلخاب باید حمایت گردد

طالبان از ادامه کشتار و قتل عام  غیر نظامیان و تداوم عملیات های نظامی خشن این هدف را دنبال می کنند که تمام صداها و انتقادات و اعتراضات را با قتل عام سرکوب و خشم و ترس و وحشت را در ذهن و ضمیر مردم افغانستان نهادینه کنند.  تا مردم افغانستان از ترس برای همیشه سر تسلیم در برابر  حاکمیت این گروهی تروریستی خم کرده باشند. این که این ایده طالبان به چه انداز قابل دسترس خواهد بود، بستگی به عملکرد مردم افغانستان دارد. لذاست که سرزنش منتقدان و مخالفت با صدای اعتراض و یا سرزنش مقاومتگران، برابرست با همدستی با گروهی تروریستی طالبان.

جنگ بلخاب

گروهی تروریستی طالبان بلخاب را معاصره کردند.  تمام پیام و صداهای صلح و دوستی مردم مظلوم بلخاب را نپذیرفتند و بلاخره مردم بلخاب در طی یک گردهم آیی بزرگ  مشورتی  به تسلیم شدن نه گفتند و تصمیم گرفتند که از منطقه شان دفاع کنند. اگر  تصمیم مشترک برای  دفاع  از خانه و کاشانه خویش حق مردم بلخاب است؟ پس در اینجا وظیفه مردم افغانستان  به عنوان یک انسان و شهروندان مسول، دفاع از مظلومیت مردم بلخاب است. لذاست که همگی باید تهاجم وحشیانه ای طالب به بلخاب  را محکوم کنند.  هیچکسی حق ندارند که  یخن مردم مظلومی را بگیرند  که بیگناه کشته و زخمی و آواره شده اند. در چنین شرایط قلم و حنجره دلسوزان به مردم مظلوم بلخاب حق ندارند که این مردم زجر کشیده را شماتت کنند. 

لذاست که محکومیت حمله وحشیانه گروه تروریستی  طالبان و در عین حال حمایت و دلجویی از مردم فداکار و مقاوم بلخاب اندک‌ترین کاری است که همگی و همصدا و بدون اندک‌ترین اما و اگر صورت می گرفت/ صورت بگیرد.

مطالب بیشتری در این بخش