محل تبلیغات شما

<--306px-->
متن سخنراني عنايت علي زاده در محفل گرميداشت از فارغين تخنيك برق در مركز آموزشي آگاه متن سخنراني عنايت علي زاده در محفل گرميداشت از فارغين تخنيك برق در مركز آموزشي آگاه

متن سخنراني عنايت علي زاده در محفل گرميداشت از فارغين تخنيك برق در مركز آموزشي آگاه

به نام خدا

سلام واحترام دارم خدمت شما موسفيدان محترم و جوانان عزيز
امیدوارم که همه شما جور و صحتمند باشید.
امروز یکی از لحظه های خوش زندگی من است زیرا شاهد یکی از موفقیت های دیگر شما می باشم. اين موفقيت را به شما تبريك مي گويم، در ضمن موفقیت شما موفقیت من و همه همکاران من نیز هست به خاطر اینکه ما شاهد به ثمر رسیدن تلاش ها و فعالیت های خود می باشیم.
ولی توجه داشته باشید که مهمترین آرزوی ما این است که شما بتوانید از مهارت و هنری که آموخته اید در عمل استفاده کنید.
شما حتما متوجه مشکلات اقتصادی در زندگی خود و دیگران بوده اید، به عقيده من آموختن حرفه، مهارت و هنر ميتواند در كاهش مشكلات اقتصادي افراد و خانواده ها مفيد باشد . هدف اصلی این کورس های آموزشی و در مجموع تاسيس بنياد آگاه این است که شما صاحب کار و شغل شوید. تا بتوانید از آن طریق عايد مالی داشته باشید. و چرخه اقتصادي زندگي تان آسانتر و با سهولت بچرخد. اميدوارم منبد لين كشي برق مورد ضرورت آشنايان، همسايه ها و محله تانرا انجام دهيد. در به کار گیری و استفاده از این مهارت ترس نداشته باشید نگران نباشید که مبادا کار مردم را خراب کنید. من شاهد هستم که برخي از ماهر ترین و باتجربه ترین استاداني که همين اكنون در مسلك شان خبره و صاحب نام هستند در حد شما آموزش حرفوي نديده اند. جهت آغاز كار بهتر خواهد بود كه به همه اقاریب، دوستان و همسایه ها بگویید که کورس آموزش برق را گذارنده اید و این کار را به خوبی یاد گرفته و امتحانات را موفقانه سپري نموده اید. اطلاع رسانی کنید تا همه بدانند که شما مهارت و مسلك لين كشي و تخنيك برق ساختمان را ميدانيد. خوب در اول برای گرفتن اجرت و دستمزد تان با مردم مدارا کنید، خیلی قیمت حساب نکنید که مشتری فراری شود و دیگر هیچ وقت پشت سر خود را نگاه نکند!!! 

اگر اين مسلك را با پشتكار و صادقانه ادامه دهید مطمئن باشید به سبب ارتباطات و آشنایی با دیگران، روابط اجتماعی شما نیزگسترده تر میشود و دوستان و آشنا های زیادی پیدا خواهی کرد، شناخت و معرفت شما به سبب آشنایی و تجربه دیگران گسترش می یابد و شما نیز فرد با تجربه تر خواهید شد. والبته همه این روابط ها و آشنایی ها به سبب این است که شما برای دیگران کاری انجام داده اید وبرای آنها مفید بوده اید.
همین احساس مفید بودن، اینکه برای خود کسی هستید و می توانید کاری برای دیگران انجام بدهید نیز حس و روحیه خوبی به شما خواهد داد. و از طرف دیگه دیگران به شما احساس ضرورت خواهد داشت.
آرزوی من وهمه همکاران ما موفقیت وسربلندی شماست .
موفق باشید. 1393-09-17 

مطالب بیشتری در این بخش