محل تبلیغات شما

<--306px-->
یک‌ تعمیرکار موتر از یک هفته بدین‌سو، در شهر غزنی مفقود شده‌است ـ مجله‌ی اورال یک‌ تعمیرکار موتر از یک هفته بدین‌سو، در شهر غزنی مفقود شده‌است ـ مجله‌ی اورال

یک‌ تعمیرکار موتر از یک هفته بدین‌سو، در شهر غزنی مفقود شده‌است ـ مجله‌ی اورال

شخصی به‌نام علی باشنده‌ی اصلی ولسوالی شهرستان ولایت دایکندی که فعلا ساکن نوآباد شهر غزنی است، از یک هفته بدین‌سو لادرک شده است. به گفته‌ی نزدیکان علی، علی مستری (تعمیرکار موتر) است و یک هفته قبل برای خرید به شهر غزنی رفته‌است.

به گفته‌ی نزدیکان علی، او پس از این‌که به شهر می‌رسد، به خانواده‌اش زنگ می‌زند تا یک‌جایی از شهر خرید کنند. منبع می‌افزاید: پس از آن‌که فامیل علی به شهر می‌روند، دیگر علی را یافت نتوانسته و شماره‌ی همراهش نیز خاموش می‌شود.

منبع می‌گوید که « برخی از اشخاصی که با علی آشنایی داشته‌اند، او را در ساحه‌ی پشت تانک، از مربوطات حوزه‌ی اول امنیتی شهر غزنی مشاهده کرده‌اند. گفته می‌شود پیش از اینکه علی در ساحه‌ی پشت تانک دیده شود، به صرافی رفته و مبلغ سه صد هزار افغانی را از صرافی با خود گرفته‌است. اکنون بیش از یک هفته می‌شود که مستری علی به همرا سه صدهزار افغانی و موتر شخصی‌اش که از نوع «هایلکس» بوده، مفقود است. مسوولان طالبان در غزنی در این مورد چیزی نگفته‌اند.

مطالب بیشتری در این بخش