wrapper

مقامات ولایت بلخ از ایجاد یک سیستم جدید تولید انرژی قابل تجدید در این ولایت خبر می دهند. مسوولان سکتوری مقام ولایت بلخ می گویند که این سیستم جدید تولید انرژی قابل تجدید قادر به این خواهد بود که از کثافات شهر مزارشریف 80 میگاوات برق را تولید نماید و نیاز موجود باشندگان این ولایت را مرفوع سازد.

 

مسوولان سکتوری مقام ولایت بلخ می گویند که این سیستم جدید طی سال آینده در شهر مزارشریف از سوی سازمان ایکو ایجاد خواهد شد. ذبیح الله اختری رییس سکتوری مقام ولایت بلخ می گوید که سازمان ایکو در پلان دارد تا در یک سال آینده به ارزش بیش از 80 میلیون دالر یک سیستم جدید تولید انرژی قابل تجدید را از کثافات شهر در مزارشریف بسازد: «به اساس پلان سازمان ایکو این سازمان به ارزش بیش از 80 میلیون دالر، در داخل شهر مزارشریف یک سیستم جدید تولید انرژی را ایجاد می کند که این سیستم قادر خواهد بود که از کثافات شهر برق تولید نماید». اختری می گوید که سازمان ایکو به درخواست مقامات بلند پایه ولایت بلخ از میان 10 کشور آسیاسی قرارداد یک پروژه 80 میلیون دالری تولید برق را به شهر مزاشریف اختصاص داده است. آقای اختری می گوید، این سیستم قادر است که از کثافات شهر مزارشریف برق نیاز مردم این شهر را تولید کند: «این سیستم قسمی که قبلاً به آن اشاره شده، قادر است که بیش از 80 میگاوات برق را به باشندگان شهر مزارشریف تولید نماید، و باید گفت که قرارداد یاد شده از میان ده کشور آسیایی به افغانستان و به ولایت بلخ اختصاص یافته است». این در حالیست که با گذشت بیشتر از یک دهه از سرنگونی رژیم طالبان هنوز هم برق ولایت بلخ از خارج کشور تامین می گردد.

تبليغات شما

اورال تبليغات شما را در وب سايت و ماهنامه خود مي پذيرد. علاقمندان مي توانند با شماره های: 0031684059856 - 0093786827404 و ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید جهت معلومات تماس بگيرند.

اورال

 اورال به عنوان یک رسانه مستقل و مردمی تلاش می ورزد تا صدای راستین وبازتاب دهنده مشکلات و واقعیات عینی جامعه خود بوده ودر راه رسیدن به یک وحدت ملی و صلح وثبات پایدار در سایه ی عدالت اجتماعی تلاش نماید.

For using special positions

Special positions is: sticky_left, stickey_right, notice, tool_bottom. You can use them for any module type. And to use, please go to Module Manager config your module to your desired postion.

You can disable by:

  • Go to Administrator » Template Manager » Your_Template » Tab: Advanced » Use special positions » select: No for all special positions
  • Go to Administrator » Module magager » Your_Module(by postion: sticky_left/stickey_right/notice/tool_bottom) » Status: Unpublish for that module
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Green Red Radian
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family