محل تبلیغات شما

<--306px-->
اطلاعيه تظاهرات در هالند در حمايت به عبور لين برق ٥٠٠ كيلوولت از مسير باميان اطلاعيه تظاهرات در هالند در حمايت به عبور لين برق ٥٠٠ كيلوولت از مسير باميان

اطلاعيه تظاهرات در هالند در حمايت به عبور لين برق ٥٠٠ كيلوولت از مسير باميان

قابل توجه هموطنان عزيز و شهروندان گرامى و با احساس افغانستانى مقيم هالند و شهر هاى همجوار در آلمان و بلژيك!

بر همگى آشكار است كه حكومت أفغانستان در يك تصميم از قبل اعلام نشده و با ناديده گرفتن منافع ملى كشور ماسترپلان تهيه شده برق افغانستان از طرف شركت آلمانى (فيشنر) را به صورت يكطرفه تغيير داده و عبور لين برق ٥٠٠ كيلوولت را از مسير اصلي آن كه باميان است را به سالنگ تبدل كرده است. كه باعث به هدر رفتن بخشى از سرمايه كشور ، خسارات اقتصادى و محروم ماندن بخشى بزرگ از شهروندان افغانستان از نعمت روشنايي ميگردد.

اين تصميم مغرضانه شركت برشنا نه تنها بر خلاف برآورد ها و استندردهاى بين المللى برق است، بلكه ناقض اصول مندرج قانون اساسى مبنى بر انكشاف متوازن در كشور است.

اعتراضات گسترده و عدالت خواهانه مردم افغانستان با مديريت جنبش روشنايى در شهر هاى كابل، هرات، باميان، بلخ، غزنى و نيز در كشورهاى مختلف جهان در جهت احياى حقوق مردم افغانستان و جلوگيرى از تلف شدن سرمايه ملى كشور بوده است. بنابراين وظيفه انسانى و وجيبه اخلاقى همه ماست تا گردهم بياييم و همبستگى خويش را با مردم افغانستان در كشور و ساير نقاط جهان إعلام نماييم. بياييد با حمايت از فرياد عدالت خواهى، حقوق اجتماعى مساوى و انكشاف متوازن در افغانستان دين خويش را در قبال مردم افغانستان ادا نماييم.

وعده ما روز جمعه ٣ جون ٢٠١٦ ساعت ١٠ قبل از ظهر تا ساعت ١٣ بعد از ظهر در آدرس ذيل:

Koningen Julianaplein Den Haag Nederland

مطالب بیشتری در این بخش

اطلاعيه (1309 بازدید)

اطلاعیه (1149 بازدید)

اطلاعيه (1929 بازدید)